Vandaag op tv

Vandaag geen topserie op tv

Log-in

niet ingelogd
Inlogformulier
Registreren

© deserie.be

deserie.be  > forum  > Nieuws: Series Nieuws  > Alias: Seizoen 4 Vanaf 25 Januari In De Winkels
banner
headername

Je bent niet ingelogd.
Log-in of registreer om gebruik te kunnen maken van geavanceerde forumfuncties.
Alias: Seizoen 4 Vanaf 25 Januari In De Winkels2 Pagina's :: [1] 2
lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Donderdag 12 januari 2006, 19:08
Figuur bij bericht Over iets minder dan twee weken is het zover... Het vierde seizoen van Alias wordt dan op DVD uitgebracht, zodat ook de Europeanen er op een legale manier naar het nieuwe seizoen van deze top-serie kunnen kijken. Het vierde seizoen van de succesvolle televisieserie Alias start wanneer CIA-agente Sydney Bristow (Jennifer Garner - Pearl Harbour, Daredevil) zich in haar ondergoed aan boord van een trein bevindt, ergens in Wit-Rusland. Haar missie: een uiterst gevaarlijke isotoop stelen terwijl haar partner Vaughn een copie van dit wapen verkoopt aan de vijand. De orders? De enige orders die Sydney nog krijgt sinds ze deel uitmaakt van de APO, een nieuwe geheime afdeling van de CIA, is in de missie te slagen, ongeacht de gebruikte methoden!

De APO werd onlangs opgericht door een groep van hooggeplaatsten in het hart van de CIA en is uitsluitend samengesteld uit met zorg gekozen eliteleden: Sydney en haar vader, Jack Bristow, Marcus Dixon en Michael Vaughn. Maar het meest verbazingwekkende is de persoon die aangewezen is om deze dynamische ploeg te leiden... Arvin Soane!

Is het toeval wanneer Sydney opnieuw omringd wordt door al de personen die haar leven op een of andere manier bepaald hebben? Zal ze de autoriteit van haar vijand Sloane kunnen aanvaarden? Wat zal er gebeuren met haar liefde voor Vaughn? Zal ze opnieuw een succesteam vormen met Dixon? Maar vooral zal ze haar vader kunnen vergeven dat hij haar hier ooit bij heeft betrokken?

Dit is het vertrekpunt van het vierde seizoen van deze spannende serie. Bestaande uit 22 episodes, wordt de serie uitgebracht in een 6 DVD-box. Dit seizoen zit meer dan ooit vol actie, spanning en speciale effecten, zonder het onrustige privéleven van Sydney te vergeten. Dankzij veel bonusmateriaal, duikt de kijker helemaal onder in het verhaal en kan hij dubbel genieten van zijn favoriete serie.

Met in de hoofdrollen: Jennifer Garner (Daredevil, 13 Going On 30), Michael Vartan (One Hour Photo), Victor Garber (Legally Blonde), Ron Rifkin (The Sum Of All Fears).
Gastoptredens van o.a. Angela Bassett

Alias – het complete vierde seizoen in een 6 DVD-box:
Taalkeuze: Dolby Digital 5.1: Engels / Frans ; Dolby Surround 2.0: Italiaans
Ondertiteling: Nederlands / Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Frans / Italiaans / Zweeds / Noors / Deens / Fins / IJslands
Technische specificatie: 16 x 9 / 1.78:1 (geschikt voor alle beeldformaten)
Distributeur: Buena Vista Home Entertainment
Genre : Serie
Totale speelduur: circa 15 uur
Keuring: 12 jaar

Bonusmateriaal:
Op DVD 1:
• Gesproken toelichting voor A.P.O. – deel 1
• Gesproken toelichting voor A.P.O. – deel 2
• Gesproken toelichting voor Ice

Op DVD 2 :
• Gesproken toelichting voor Nocturne

Op DVD 6 :
• Deleted scenes
• Draaiboek van de regisseur
• Gastrollen van seizoen 4
• De wereld van Marshall
• Een praatje met Jennifer Garner
• Even voorstellen: Mia, het zusje van Syd
• Alias bloopers
• Anatomie van een scene

De DVD's zijn onder andere bij Bol.com, FreeRecordShop en DVDHome2.com te koop voor respectivelijk €34,99, €39,99 en €42,99. De DVD-boxen zullen zeer waarschijnlijk ook te koop zijn bij MediaMarkt.

Bron: DVD Info Bericht quoten

Serie-verslaafde
Gepost op: Donderdag 12 januari 2006, 19:44
Ik heb mijn exemplaar zoals elk jaar op http://www.mediadis.com/ besteld (vroeger dvdzone2.com) Hopelijk zit 'm snel in de bus smile.gif

Bericht quoten

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Donderdag 12 januari 2006, 20:09
Ik bestel die van mij altijd op Bol.com... meestal heb je em dan een dag of twee eerder in huis.

Ik heb em overigens nog niet in de pre-order staan... ik moet even kijken hoe ik deze maand uitkom met de centjes, aangezien mijn autootje ook al een grote beurt nodig had sad.gif Hij kan er gelukkig weer een jaartje tegen Bericht quoten

Belgian_Spy4alias
niet-geregistreerde gebruiker
Gepost op: Vrijdag 13 januari 2006, 10:17
De mijne bestel ik meestal altijd bij de Fnac, kben eens benieuwd of ze hem nu op tijd kunnen leveren unsure.gif
Ach ja..We zien wel Bericht quoten

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Maandag 16 januari 2006, 11:13
Ik bestel niet, ik loop gewoon een winkel in en koop. Welke winkel het wordt, is alleen maar afhankelijk van mijn luiheid!
Bericht quoten
Sydney : Write this down. E. M. E. T. I. B. Got it? Now, reverse it.

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Maandag 16 januari 2006, 23:32
en ik ga toch wel wachten totdat mijn examens gedaan zijn. Zo'n DVD-box van Alias werkt verslavend hé.
Sidney,Vaughn,Jack,Dixon,Sloane,... hmm, Bericht quoten
Vaughn: Do you think you can be in love with two people at the same time?
Weiss: No. I don't. However, I did have the same intense feelings for both Sport and Posh Spice.
Vaughn: Yeah, who didn't?

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Dinsdag 17 januari 2006, 09:20
Ik denk dat ik dat deze keer ook maar zo doe. Mijn financiën vinden dat vast ook een beter plan unsure.gif Bericht quoten

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Dinsdag 17 januari 2006, 20:02
Hmmmzzz... ik heb hetzelfde probleem, nadat mijn autootje een grote beurt kreeg voor € 550 sad.gif Bericht quoten

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Dinsdag 17 januari 2006, 20:26
En dan vragen mensen zich af waarom ik geen rijbewijs hoef te hebben wink.gif Bericht quoten

Serie-verslaafde
Gepost op: Woensdag 18 januari 2006, 20:55
Vandaag bericht gehad dat m'n box verstuurd is em102.gif
Wie van jullie heeft er seizoen 4 al (illegaal) gezien? Ik heb nog niets gezien, zou niet weten hoe het verder gaat (en nee, niks gaan verklappen) ! smile.gif Net zoals vorig jaar ga ik weer proberen max 1 aflv per week te zien.

Gisteren ook eindelijk m'n Alias posters ontvangen uit de States. Ik zal in het weekend nogwel eens foto's posten hoe ze hangen! Bericht quoten

Serie-fan
Gepost op: Woensdag 18 januari 2006, 20:58

yep, mijn auto ook net onderhoud gehad, 395 euro kosten sad.gif

Maar ik heb toch maar vlug seizoen 2 gekocht, is ook nog wat goedkoper dan seizoen 4 en heb gisteren de eerste aflevering gezien tup.gif Bericht quoten

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Donderdag 19 januari 2006, 00:17
QUOTE (Reality @ Wed 18 January 2006, 21:55)
Wie van jullie heeft er seizoen 4 al (illegaal) gezien? Ik heb nog niets gezien, zou niet weten hoe het verder gaat (en nee, niks gaan verklappen) ! smile.gif Net zoals vorig jaar ga ik weer proberen max 1 aflv per week te zien.

Gisteren ook eindelijk m'n Alias posters ontvangen uit de States. Ik zal in het weekend nogwel eens foto's posten hoe ze hangen!

- enkel de eerste vier afleveringen eens illegaal gezien. Tja, ik vind het tof. Vooral omdat ze zowat allemaal op missie gaan. Ook Marshall gaat op missie, is altijd grappig!
In het alleereerste kwartier zien we Sidney in 3 verschillende outfits
en er is een nieuw introotje, echt tof!

- kga dan eens een nieuwe poll lanceren op de site, hoeveel afleveringen per week je kijkt van een nieuw aangekocht DVD-box

- zeker die foto's posten! Bericht quoten
Weiss: No. I don't. However, I did have the same intense feelings for both Sport and Posh Spice.

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Woensdag 25 januari 2006, 11:42
- poll gelanceerd
- heeft er al iemand de DVD-box in zijn bezit? Bericht quoten

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Woensdag 25 januari 2006, 13:16
Ik ben de box nu aan het bestellen het mooie van bol.com... mooi een acceptgirootje... kan ik zelf ff kijken wanneer ik em betaal biggrin.gif

en.... voor 17.00u besteld, morgen in huis... dus morgen heb ik em biggrin.gif Bericht quoten

Serie-verslaafde
Gepost op: Woensdag 25 januari 2006, 17:23
Heb mijn exemplaar maandag in de brievenbus gehad, was eerst van plan hem pas in het weekend open te doen en te bekijken, maar... gisteren de eerste dubbelaflevering al bekeken smile.gif Was te benieuwd ! Vanaf nu probeer ik 1x week te kijken,ik denk dat ik daarvoor woensdagavond ga uitkiezen net zoals in de states, en bij ons is er die dag net niets op tv.

Is het goed als we een nieuwe topic openen voor elke aflevering van seizoen 4? Zo kunnen we aflvering per aflevering bespreken zonder per ongeluk een spoiler te moeten lezen. Bericht quoten

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Woensdag 25 januari 2006, 18:44
QUOTE (Reality @ Wed 25 January 2006, 18:23)
Is het goed als we een nieuwe topic openen voor elke aflevering van seizoen 4? Zo kunnen we aflvering per aflevering bespreken zonder per ongeluk een spoiler te moeten lezen.

ok voor mij.
(eventueel maak ik later een subforum om het wat overzichtelijk te houden) Bericht quoten

Serie-verslaafde
Gepost op: Woensdag 25 januari 2006, 19:12
QUOTE (Alias-addict @ Wed 25 January 2006, 18:44)
QUOTE (Reality @ Wed 25 January 2006, 18:23)
Is het goed als we een nieuwe topic openen voor elke aflevering van seizoen 4? Zo kunnen we aflvering per aflevering bespreken zonder per ongeluk een spoiler te moeten lezen.

ok voor mij.
(eventueel maak ik later een subforum om het wat overzichtelijk te houden)

Ok bedankt smile.gif Vorig jaar durfde ik amper in de S3 topic te kijken (bang voor spoilers) smile.gif

M'n foto's van de posters ga ik strax proberen te uploaden. Bericht quoten

Serie-fan
Gepost op: Woensdag 1 februari 2006, 16:39
ik heb seizoen 4 in de carrefour gekocht gisteren : 35,9€ Bericht quoten

lid-avatar Serie-lover
Gepost op: Woensdag 1 februari 2006, 17:19
gisteren is mijn seizoen 4 aangekomen, gekocht bij Mediadis voor 42,99€ em102.gif Bericht quoten
user posted image

Serie-verslaafde
Gepost op: Woensdag 15 februari 2006, 18:41
QUOTE (Alias-addict @ Wed 25 January 2006, 11:42)
- poll gelanceerd

In de poll zie ik dat 40 % meer dan 1 aflv per dag bekijkt, dus op enkele dagen of een week hebben jullie een DVD serie uitgekeken. Waarom moet dat zo snel gaan voor jullie? smile.gif Bericht quoten

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Woensdag 15 februari 2006, 18:56
Dat moet niet zo snel gaan, dat gaat gewoon zo snel smile.gif
En ik heb geen zelfdiscipline, alle afleveringen al gezien. Maar voor de zekerheid ga ik nog een keer kijken. Kwestie van zeker zijn dat ik echt echt écht niets gemist heb smile.gif Bericht quoten

lid-avatar Serie-lover
Gepost op: Woensdag 15 februari 2006, 19:53
QUOTE (delilah @ Wed 15 February 2006, 18:56)
Dat moet niet zo snel gaan, dat gaat gewoon zo snel smile.gif
En ik heb geen zelfdiscipline, alle afleveringen al gezien. Maar voor de zekerheid ga ik nog een keer kijken. Kwestie van zeker zijn dat ik echt echt écht niets gemist heb smile.gif

idd, ik heb hetzelfde probleem, heb ze ook al allemaal gezien biggrin.gif Bericht quoten
user posted image

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Woensdag 15 februari 2006, 20:22
Ik kijk meestal meerdere aflevering op een dag, maar dat doe ik meestal maar eens in de week.

De laatste tijd heb ik heel weinig tijd gehad, dus ik ben pas bij aflevering 5 blush.gif Bericht quoten

lid-avatar Serie-fan
Gepost op: Woensdag 15 februari 2006, 21:11
al 21 afleveringen gezien, vanavond nog de laatste bekijken

als ik eenmaal begonnen ben met kijken, dan kan ik niet meer stoppen. Als je er fan van bent dan wil je meteen alles hebben gezien.
Voorlopig vind ik het een super seizoen, vooral vanaf midden seizoen is het echt wel vré goe.

Kga nu nog naar de laatste kijken en dan de komende weken nog eens alles herbekijken. Dan ga k mss nog wa foutjes vinden tongue.gif Bericht quoten
Vaughn: How do you wanna play this?
Sydney: You wanne be rough or do you want me to be rough?
Vaughn: You're always rough.
Sydney: No, I'm not.
Vaughn: Yes you are.
Sydney: Are you talking about at home or on ops?
Vaughn: Both... Hey. I'm not complaining.
Sydney: If I'm rough, it's because you like it when I... Are we on comms?
Jack: Yes, you're both on comms right now.

lid-avatar Serie-goeroe
Gepost op: Woensdag 15 februari 2006, 21:20
QUOTE (Reality @ Wed 15 February 2006, 19:41)
In de poll zie ik dat 40 % meer dan 1 aflv per dag bekijkt, dus op enkele dagen of een week hebben jullie een DVD serie uitgekeken. Waarom moet dat zo snel gaan voor jullie? smile.gif

Ik zit in de middenmoot; jouw ratio van 1 per week zou ik ook niet aankunnen (zoveel karakter heb ik niet), maar 1 per dag is me net iets te snel. Zeker wetende dat de volgende DVD-box pas over een jaar zal verschijnen. maarja, het is verslavend hé en, sommige mensen willen blijkbaar instant-bevrediging. Persoonlijk vind ik dat een serie meer tot zijn recht komt als je het verhaal wat laat doordringen (=dagje schrikkelen). Maarja, als ze terug beginnen met cliff-hanger in het tweede deel van seizoen 4... dan laat ik mijn principes ook al snel varen biggrin.gif Bericht quoten

2 Pagina's :: [1] 2